ERIMA verlengt samenwerking met het Oostenrijks Olympisch Comité

Tijdens de officiële kledinguitreiking aan de Oostenrijkse Equipe voor de komende Spelen in Tokyo werd in Wenen de overeenkomst tussen ERIMA en het ÖOC opnieuw verlengd.

„Wij zijn blij dat we onze succesvolle samenwerking met het Oostenrijks Olympiateam hebben kunnen verlengen. Dit betekent voor ons niet alleen een vaste waarde in onze Marketingactiviteiten, maar ook een enorme kans om ons op hele grote, internationale sportevenementen te presenteren”, aldus ERIMA eigenaar Wolfram Mannherz en directeur ERIMA Oostenrijk Michael Klimitsch betreft de verlenging. ERIMA voorziet het Olympiateam van de functionele kleding en zal dit doen tot en met de Spelen van 2024 in Parijs.

Ook het ÖOC is zeer tevreden met de verlenging van de samenwerking. “ERIMA is al vele jaren onze sterke, flexibele en vooral betrouwbare partner waar wij op kunnen bouwen. De relatie is uitstekend en past voor beide partijen precies bij de ERIMA-slogan GET TOGETHER AND WIN”,

volgens ÖOC-President Karl Stoss en Secretaris-Generaal Peter Mennel.

Foto: Met veel plezier tekenen beide partijen de nieuwe overeenkomst:

V.l.n.r.: ÖOC-President Karl Stoss, ERIMA-eigenaar Wolfram Mannherz, ERIMA Oostenrijk directeur Michael Klimitisch und ÖOC-Secretaris Generaal Peter Mennel.

Bron: ÖOC/Niklas Stadler

Vragen:

info@erima.nl

ANDERE ONDERWERPEN

Dealers zoeken

We zijn dicht in jouw buurt!