ERIMA presenteert uniek scheidsrechtersshirt tijdens Korfbal Gala

3. mei 2016

Afgelopen zaterdagavond werd door het KNKV in het Golden Tulip Hotel in Ermelo het jaarlijkse Korfbal Gala voor teams uit de Korfbal League 2015-2016 gehouden. In een goed gevulde en sfeervol ingerichte feestzaal werden diverse prijzen uitgereikt, waaronder ook de ERIMA Referee Award 2015-2016. Dit jaar ging de ERIMA Referee Award naar het scheidsrechterskoppel Marcel Luttik & Joeri Kok, die daarvoor beiden een ERIMA waardecheque ontvingen uit handen van Arian Verrijt, directeur ERIMA teamsport BV.

Van het feestelijke moment werd direct ook gebruik gemaakt voor de introductie van een nieuw scheidsrechtersshirt. In samenwerking met het KNKV heeft ERIMA een uniek custom made scheidsrechtersshirt geproduceerd om te voldoen aan de vraag naar een extra shirt in een neutrale kleurstelling. Dit functionele shirt, in de exclu-sieve kleurcombinatie graniet/zwart, heeft in tegenstelling tot de huidige shirts een ronde hals en is zowel in herenmaten als in specifieke damesmaten verkrijgbaar.

“Ik vind het fantastisch dat wij onze jarenlange betrokkenheid bij het KNKV nog eens extra kunnen uiten middels de introductie van dit bijzonder shirt voor de scheidsrechters. Het bevestigt nogmaals de prettige samenwerking, waarbij onze slogan GET TOGETHER AND WIN duidelijk naar voren komt”, aldus Arian Verrijt.

ANDERE ONDERWERPEN

Dealers zoeken

We zijn dicht in jouw buurt!